Gasztrotúrák

Prosecco, Grappa és Velence
Velence, Olaszország

Következő szabad időpont:
2022. szept. 26 - okt. 01.

Ez a Culinarium új, "mozgó" gasztrotúrája. Budapestről indulunk, és oda is viszünk vissza, így nincs plusz repülőköltség, és mivel busszal megyünk, be is tudsz vásárolni és hazavinni amit vettél.

Megkóstoljuk Prosecco vidékén a két DOCG területet, Valdobbiadene és Asolo völgyében. Jacopo Poli grappa mester gyárába látogatunk, Velencébe a Lidon lakva cicchettiket eszegetünk az "igazi" Spritz-szel. Ez a kurzus egy élmény lesz!

Toszkán Töltődés (5 nap)

Következő szabad időpont:
2022. szept. 28 - okt. 02.

Néha úgy érzed hogy a fejedre nőnek a hétköznapok? Néha kellene egy kis nyugalom, egy töltődés? Ne keress tovább! Neked találtuk ki ezt a túrát. Pár nap csak, de garantált a nyugalom, a "Toszkán életérzés".

Bortúra - Chianti és Bolgheri

2022. okt. 12 - 16.

Ez a Culinarium Toszkán bortúrája. Chianti és Bogheri a két célpontunk, amely mellé két helyi borászatot is berakunk. 5 nap, 6 borászat, 6 kóstolás plusz kultúra közös főzések, és lelki kikapcsolódás a többszáz éves kőházunkban, időjárástól függően vagy a napsütötte teraszokon, vagy a kandalló előtt.

Singapore - Penang - Bangkok körút
Bangkok – Saigon – Singapore

2023. febr. 01 - 12.

Ez az új ázsiai gasztrotúránk. 12 nap alatt 3 ország jellegzetes konyháját, és kultúráját fedezzük fel kis csoportban (max 10 fő)  Már Budapestről együtt indulunk Mikael vezetésével Szingapúrba, ahol 4 napot vagyunk; onnan együtt Penangba repülünk egy szintén 3-napos tartózkodásra, majd utolsó állomásként Bangkokba repülünk. Mind a 3 helyen 5*-os szállodákban szállunk meg, és jegyzett bárokat, vendéglőket látogatunk. Lesz főzőiskola, ahol tanulunk, lesz építészet, kultúra, csodálatos természet, és persze streetfood a köbön. Mikael sztorijai pluszként :-)

Szicília Gasztrotúra
Szicília, Olaszország

2023. ápr. 08 - 15.

Szicília "Olaszország a köbön": hangosabban beszélnek, több a Vespa, több ruha lóg az utca felett száradni, zamatosabbak az ízek, és jobban perzsel a nap. Gyertek velem kis, 8 fős csoportban, és fedezzük fel a sziget kulináris és kulturális kincseit! Lesz tonhal, szardínia, sőt tengeri sün is (annak aki bevállalja)!

Tavaszi Napsütötte Illatos Ízek (8 nap)

Következő szabad időpont:

A Culinarium "Napsütötte Illatos Ízek" túrája már a nyolcadik éve fut nagy sikerrel. A 8 nap alatt egy átfogó képet kapsz Toszkánáról, a konyhájáról és az itteni életről. Nagyokat főzünk, piacozunk, kirándulunk, és persze mindenhol eszünk iszunk. Gyertek és fedezzük fel együtt Toszkána kincseit!

Őszi Szarvasgomba túra

Következő szabad időpont:

Az ősz a szarvasgomba ideje. Ezen a túrán kutyákkal vadászunk a drága gombákra, az őszi tájban sétálunk, nemes borokat kóstolunk, a kandalló ropogását hallgatjuk, de mindenek előtt jókat főzünk együtt abból amit a  toszkán konyha erre az időszakra kínál. Vaddisznó lesz, vargánya gomba, gesztenye, és minden amit a piacon vagy az erdőben össze tudunk szedni..

Weboldalunkon cookie-kat használunk. Ezek működéséről bővebben itt olvashatsz.