Gasztrotúrák

2022. márc. 19 - 26. - 2 szabad hely

• 2022. márc. 26 - ápr. 02. - 2 szabad hely

ÚJ HELYSZíN 2022!

Azt szoktam mondani hogy Szicília "Olaszország a köbön", hangosabban beszélnek, több a Vespa, több ruha lóg száradni, zamatosabbak az ízek, és jobban perzsel a nap. Ebbe fogunk egy kis csoporttal, Mikaellel, belevágni.  Az Etna közelében lesz egy fantasztikus szállásunk, ahonnan Cataniat, a Barokk völgyet Noto körül, Ortigia dómját és belvárosát, és a keleti Szicília csodás leleteit keressük fel de mindenek előtt a kulináris csodákat mint a Canolit, Cassatat, és a mandulás Granitat kóstoljuk, és tanuljuk, hogy csak édessségeket mondjak. Lesz tonhal, szardinia, sőt tengerisün is (ricci di mare) ami itt nagy kedvenc. Gyertek, mert ott már szép idő lesz míg idehaza még hideg és szürke.

Tavaszi Toszkán Kóstoló (5 nap)
Toszkána, Olaszország

2022. ápr. 18 - 22.

• 2022. máj. 23 - 27.

Ez a Culinarium rövid kurzusa. Egy hét, hétfőtől péntekig, hogy a hétvégén már lehessen a családnak bemutatni, hogy mit is ettünk itt Toszkánában. Hal- és zöldségpiac, kóstolások, 2 nagy közös főzés és vacsora, és persze egy kulturális kirándulás, hisz az is fontos. Egy dióhéjban minden amit mi itt szeretünk!

Tavaszi Napsütötte Illatos Ízek (8 nap)
Toszkána, Olaszország

2022. ápr. 22 - 29.

További időpontok:
  • 2022. máj. 27 - jún. 03.

A "Napsütötte Illatos Ízek" már a nyolcadik éve fut nagy sikerrel. A 8 nap alatt egy átfogó képet kapsz Toszkánáról, konyhájáról és termékeiről. Nagyokat főzünk, piacozunk, kirándulunk, és persze mindenhol eszünk iszunk. Gyertek velünk, és fedezzük fel együtt Toszkána kincseit! Ez a tavaszi verzió, ahol nem keresünk szarvasgombát (mert ilyenkor nincs) , hanem sajtot készítünk!

Velence - Bassano del Grappa
Velence, Veneto, Olaszország

2022. szept. 07 - 11.

• 2022. okt. 05 - 09.

ÚJ HELYSZíN 2022!

Velence - ahogyan még soha sem láttad!

Velence közepében, egy saját, belső udvaros házban lesz a bázisunk. Innen kutatjuk fel Velence gasztronómiai érdekességeit. Látunk majd csendes kerteket, szőlősorokat, articsóka ültetvényeket, piacokat meg borászatokat. Kóstolgatunk, főzünk, tésztát sodrunk és tanulunk, de főleg jó társaságban nevetünk, beszélgetünk, és jól érezzük magunkat. Az egyik napon pedig vonattal Bassano del Grappaba látogatunk, ahol a két világhírű Grappa készítőt, Polit és Nardinit látogatjuk meg.

Ez csodálatos 5 nap lesz, tele élménnyel. Tarts velünk!

Weboldalunkon cookie-kat használunk. Ezek működéséről bővebben itt olvashatsz.